quarta-feira, dezembro 26, 2007

Problemas de Pontuação

as duas coisas mais lindas que eu vi hoje, e em muito tempo...

"Anything, whatever you want. I can give up anything. My skin. I’m flayed! No past now. I could give up anything. Maybe in what we’ve been doing, maybe I’m even infected. I don’t wanna be. I wanna live now. I can be anything I need to be. And I wanna be with you. You have a good heart. The good thing is to be guilty and kind always. But it’s not always kind to be gentle and soft. There’s a genuine violence in softness and weakness. And sometimes, self-interested is the most generous thing you can be. You ought to think about that. You ought to think about what you’re doing to me. No, I mean, what you need. Think about what you need. Be brave. And then you’ll come back to me. Then you’ll come back to me."

e também,

"- A gente se falou poucas vezes. Sabia disso?
- Eu sei.
- Você é quase um ponto de interrogação com um corte de cabelo diferente.
- Você é um asterisco. Eu sempre fui apaixonado por eles."

*
tem coisas que eu meço de outras formas. o tempo nao costuma me explicar. mas, pra acordar do jeito que eu acordo, pra dormir do jeito que eu durmo, e pra pensar nas coisas que eu penso, pra mim, você é um asterisco... caso algo tenha escapado sem que você notasse, caso eu tenha deixado de falar algo, a resposta já é óbvia demais na minha cabeça pra eu continuar escrevendo.




> postagem sem comentários. eu ficaria esperando que você escrevesse, mas prefiro ficar sem admitir expectativas...